niedziela, 10 lutego 2013

Rumianek i inne.. Czyli rozjaśnianie włosów domowym sposobem :)


Hej :)

W tym poście chciałabym podać wam kilka sposobów jak naturalnie i bezpiecznie rozjaśnić włosy.
Sama będę stosowała te metody i informowała o ich skuteczności!
  





Rumianek

1.Wrzuć suche kwiaty rumianku do wrzącej wody i pozostaw je na kilka godzin.
2.Umyj i dokładnie wytrzyj włosy, tak, aby nie były mokre tylko wilgotne.
3.Polej przygotowanym naparem włosy i zostaw je do wyschnięcia, po czym spłucz. Czynność powtarzaj za każdym razem gdy myjesz włosy, aż do osiągnięcia pożądanego efektu.










Sok z cytryny




1.Zmieszaj łyżkę lub 2 z litrem wody. Takie proporcje są optymalne aby rozjaśnić włosy równocześnie ich zbytnio nie przesuszając.
2.Umyj włosy i wytrzyj je dokładnie ręcznikiem.
3.Polej wilgotne włosy przygotowanym roztworem.
4.Przeczesz włosy szczotką, aby mieć pewność, że wszystkie włosy są równomiernie pokryte roztworem.
  


Powodzenia ! :)







2 komentarze:

  1. Ah rumianek :) Niezbędnik każdej blondynki <3 Ja tę płukankę przygotowuję z ekspresowego rumianku, ale wiosną/latem na pewno spróbuję Twojego wariantu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślisz,że z moimi rudymi włosami rumianek da sobie radę? Kombinuję jakby tu rozjaśnić, bo wyszedł mi ciemny kolor po hennie :( Mieszanka cynamonowa u mnie odpadła,ponieważ mega podrażniła mi skórę głowy, po 5 minutach zmywałam w pośpiechu ;)

    OdpowiedzUsuń